Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Nτε Βινσέντι: «Έχω αποφασίσει να κλείσω στον Παναθηναϊκό»


Διαβεβαιώσεις προς τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού ότι θέλει να υπογράψει στον Παναθηναϊκό φέρεται να έδωσε την Πέμπτη ο Τομάς Ντε Βινσέντι και την Κυριακή αναμένεται συνάντηση με τον μάνατζέρ του για τις υπογραφές...


Mπορεί οι άνθρωποι του ΠΑΣ Γιάννενα να θέλουν να τον σπρώξουν στον Ολυμπιακό και η ομάδα από τον Πειραιά να προσπαθεί να αποσπάσει την υπογραφή του Τομάς Ντε Βινσέντι, αλλά οι «πράσινοι» φαίνεται πως είναι αυτοί που έχουν το προβάδισμα για να αποκτήσουν τον παίχτη.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Goal», οι άνθρωποι του Τριφυλλιού είχαν την Πέμπτη (03/01/13) επικοινωνία με τον ίδιο τον παίκτη, ο οποίος και τους διαβεβαίωσε πως δεν έχει καμία πρόθεση να πάει στον Ολυμπιακό:

«Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να πάω στον Ολυμπιακό. Έχω πάρει την απόφασή μου κι αυτή είναι να κλείσω από τώρα στον Παναθηναϊκό. Δεν με απασχολεί τι γράφεται και τι λέγεται από την πλευρά των ανθρώπων του ΠΑΣ Γιάννινα. Εγώ έχω πάρει τις αποφάσεις μου...», φέρεται να είπε ο Ντε Βινσέντι στους ιθύνοντες του Παναθηναϊκού.

Στη διοίκηση του Παναθηναϊκού περιμένουν την άφιξη του μάνατζερ του αργεντινού μεσοεπιθετικού στην Αθήνα, Εστέμπαν Μπουχάν, μέσα στο ερχόμενο Σαββατοκύριακο, ώστε να γίνουν νέες επαφές, να υπογραφεί προσύμφωνο και να κλείσει ο παίχτης στο Τριφύλλι. 


by: http://www.greenzone.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου