Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Δραματική η κατάσταση στο βόλλεϋ ανδρών


O Ραγκουζόνι δήλωσε πως η ομάδα δεν έχει χρήματα για να καλύψει το συμβόλαιό του, γι΄αυτό κι αποχωρεί. Περίπου 800 χιλιόμετρα θα διανύσουν οδικώς οι παίκτες του Παναθηναϊκού για τον αγώνα του Σαββάτου με τον Εθνικό!...


Ο Βισίνιους Ραγκουζόνι μίλησε στην εφημερίδα «η Πράσινη» κι εξήγησε τους λόγους που αποχωρεί από τον Παναθηναϊκό. 

Συγκεκριμένα όσα δήλωσε ο βραζιλιάνος διαγώνιος στην «Πράσινη»:

«Ο Παναθηναϊκός έχει καθυστερήσει την πληρωμή μου και με ενημέρωσε ο πρόεδρος ότι δεν έχει καν τα χρήματα για να καλύψει το συμβόλαιό μου. Έτσι παρόλο που μου αρέσει το κλίμα στην ομάδα, οι συμπαίκτες μου, δεν είμαι εδώ για… διακοπές. Είμαι επαγγελματίας παίκτης και αξίζω σεβασμό!

Ο μάνατζέρ μου έχει αναλάβει να μου βρει ομάδα και να τακτοποιήσει το θέμα με τον Παναθηναϊκό. Εγώ δεν μπορώ να μιλήσω άλλο για αυτό το θέμα, γιατί είναι λεπτή η κατάσταση!».



Πέραν της απώλειας του Ραγκουζόνι, η κατάσταση είναι δραματική στο τμήμα, αφού δεν υπάρχουν χρήματα για να μεταβεί η ομάδα αεροπορικώς στην Αλεξανδρούπολη. Έτσι, η αποστολή ταξιδεύει σήμερα οδικώς, διανύοντας μία απόσταση 800 χιλιομέτρων, ενώ αύριο αγωνίζεται με τον τοπικό Εθνικό σε ένα ματς δίχως αύριο, στο οποίο θα διεκδικήσει θετικό αποτέλεσμα, αφού η παραμονή στην Α1 φαντάζει ήδη δύσκολη...

by:http://www.greenzone.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου